XX Rajd Bożego Narodzenia

    Oddział Łódzki PTTK im. Jana Czeraszkiewicza zaprasza na

XX Rajd Bożego Narodzenia 14. 12. 2013r.

 

Regulamin Rajdu

 

I. Obsługa rajdu

Kierownictwo Rajdu: Krzysztof Góra ,

Sekretarz: Agata Góra

Kierownictwo Mety: Marek Gruszczyński, Norbert Góra

Kierownicy tras:

 – trasa I: Grzegorz Zgoła

 – trasa II: Michał Pająk

 

II. Cele Rajdu:

1. Wspólna wędrówka, poznawanie okolic Łodzi podczas czynnego wypoczynku.

2. Popularyzacja turystyki pieszej i krajoznawstwa oraz zdobywanie odznak PTTK.

4. Zachęcenie uczestników rajdu do angażowania się w życie PTTK.

 

III. Program Rajdu.

Zbiórka uczestników poszczególnych tras w dniu 14.12.2013 r. (sobota), w miejscach startu poszczególnych tras. Meta rajdu czynna w godz. 12.30 – 14.00 w sali parafialnej przy kościele p.w. Św. Ap. Piotra i Pawła w Łodzi przy ul. Nawrot 104, gdzie wydawane będą świadczenia.

 

IV. Trasy Rajdu.

Trasa I – Start godz.11.00- 11.15

– Nowosolna ( pętla autobusu linii 53A) – ul.Jugosłowiańska – ul.Kosodrzewiny – Park 3-go Maja – Nawrot 104/ sala przy kościele par. p.w. Św. Ap. Piotra  i Pawła.     Długość trasy ok. 11 km.

 

Trasa II Start godz. 10.00-10.15

- Janów ul. Hetmańska ( pętla autobusów linii 85A, 96, 98, 55,72) –                                    ul. Kosodrzewiny – ul. Solecka – ul.Lawinowa – ul.Wagonowa – Park 3-go Maja – Nawrot 104 / sala przy kościele parafialnym p.w. Św. Ap. Piotra   i Pawła.                        

Długość trasy ok.9 km.

 

V. Warunki uczestnictwa:

1. Rajd ma charakter popularny i jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych. Przyjmowane będą zgłoszenia drużyn, jak i zgłoszenia indywidualne. Młodzież szkolna będzie przyjmowana na rajd tylko według zgłoszeń szkoły (pod opieką nauczycieli lub innych osób dorosłych). Pisemne zgłoszenia grupowe winny zawierać, imię i nazwisko, numer legitymacji PTTK (dla członków) oraz - w przypadku drużyn zinstytucjonalizowanych - nazwę zgłaszającego (szkoły, przedszkola, instytucji, klubu, koła, itd.) oraz numer telefonu opiekuna.

2. Pisemne zgłoszenia oraz wpisowe przyjmowane będą w biurze O/ Łódzkiego

 PTTK, ul. Wigury 12a, I p., pok. 105, tel. 42-636-15-09, w dniach 09-12.12.2013,               tj. od poniedziałku do czwartku w godz. 10.00 - 16.00.

W przypadku zgłoszeń telefonicznych oraz zapisów w dn. 14.12 organizator nie gwarantuje otrzymania świadczeń w pełnym zakresie. Znaczki wydawane będą w                                      Biurze Oddziału w późniejszym terminie.

3. W ramach wpisowego uczestnicy otrzymają: opis trasy, znaczek rajdowy, poczęstunek na mecie rajdu, dyplom dla grup zorganizowanych, potwierdzenia punktów na OTP i do innych odznak w/g indywidualnych potrzeb.

 

VI. Opłaty za udział w rajdzie:

-kadra PTTK oraz młodzież szkolna zrzeszona w PTTK (opłacona składka za rok                   2013) 6 zł

-członkowie PTTK (opłacona składka za 2013 r.) i młodzież szkolna niezrzeszona

 w PTTK 7 zł

-pozostali 8 zł

 

Opiekunowie grup szkolnych, kół PTTK i SKKT (1 opiekun na min. 8 uczestników) są zwolnieni z opłat wpisowego. Opiekunowie ci otrzymują takie same świadczenia,

jak uczestnicy.

W przypadku niezgłoszenia się w dniu rajdu wpisowe nie będzie zwracane.

 

VII. Informacje dodatkowe.

Uczestników rajdu obowiązuje znajomość niniejszego regulaminu, przestrzeganie

Karty Turysty oraz przestrzeganie zasad ruchu drogowego  i ogólnych zasad bezpieczeństwa. Uczestnicy niebędący członkami PTTK nie będą ubezpieczeni

przez organizatorów i biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność.

Kierownictwo rajdu nie ponosi odpowiedzialności cywilnej    w przypadku szkody powstałej w mieniu, względnie na osobie uczestnika lub  z jego winy. Członkowie

PTTK ze składkami opłaconymi na 2013 r. będą ubezpieczeni pod warunkiem

zgłoszenia do rajdu na piśmie (lista drużyny, kwit KP).  Ostateczna interpretacja mniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie kierownictwu rajdu.

 

Za przejazdy komunikacją miejską na start i z powrotem uczestnicy płacą sami.

 

Słonecznej pogody, dobrego wypoczynku oraz wielu miłych wrażeń

                                                                  życzy kierownictwo Rajdu

 

Zapraszamy na następne imprezy:

51. „Rajd Pamięci Radogoszcz” – styczeń 2014

 

 

Ogłaszamy konkurs na najciekawszą kartę świąteczną.                                 Prace konkursowe, podpisane przez autora, prosimy składać                           w biurze oddziału przy zapisach ( w dniach 9 – 12. 12. 2013).