Rajd Jesień Pieszych 19 października 2013 r.
Klub Turystów Pieszych „Salamandra”
Oddział Łódzki PTTK im. Jana Czeraszkiewicza
zapraszają na
Rajd Jesień Pieszych
19 października 2013
I. Obsługa rajdu
Kierownik rajdu – Bartosz Leoniak, tel. 691225604
Kierownik trasy 1 – Lechosław Kozłowski
Kierownik trasy 2 – Wiktor Malinowski
Obsługa mety – członkowie KTP Salamandra
II. Cele Rajdu:
- Poznawanie okolic naszego miasta,
- Popularyzacja turystyki pieszej oraz zdobywanie odznak PTTK,
- Zachęcenie uczestników rajdu do angażowania się w życie PTTK.
III. Start uczestników w miejscu i godzinach wyznaczonych dla poszczególnych tras.
IV. Meta rajdu – Pabianice, Gimnazjum nr 3, ul. 20 Stycznia 9/13. Meta czynna w godz. 12-15.
V. Trasy rajdu:
Trasa 1: Chechło PKP – Chechło II – Hermanów – Pabianice – Gimnazjum nr 3 (9 km).
Start w godz. 10:50-11:10. Odjazd z dworca Łódź Kaliska o godz. 10:28.
Trasa 2: Przystanek MPK Mały Skręt – Wola Zaradzyńska – Pabianice – Gimnazjum nr 3 (12 km).
Start w godz. 9:15-10:00. Odjazd tramwaju linii 41 z Placu Niepodległości o godz. 8:53, 9:23.
VI. Warunki uczestnictwa:
- Rajd przeznaczony jest dla wszystkich zainteresowanych.
- Przyjmowane będą zgłoszenia drużyn, jak i zgłoszenia indywidualne. Młodzież szkolna będzie przyjmowana na rajd tylko według zgłoszeń szkoły (pod opieką nauczycieli lub innych osób dorosłych). Pisemne zgłoszenia grupowe winny zawierać: imię i nazwisko, numer legitymacji PTTK (dla członków) oraz - w przypadku drużyn zinstytucjonalizowanych - nazwę zgłaszającego (szkoły, przedszkola, instytucji, klubu, koła, itd.).
- Pisemne zgłoszenia oraz wpisowe przyjmowane będą w Biurze Oddziału Łódzkiego PTTK, ul. Wigury 12a, Ip, pok. 105 w dniach od 10 (czwartek) do 17 (czwartek) października br. w godz. 11.00- 16.00 lub telefonicznie na nr telefonu 42 636-87-64.
W przypadku zgłoszeń telefonicznych, opłaty dokonywane będą na starcie Rajdu. Zgłoszenia będą przyjmowane także w piątek 18 października na starcie imprezy. W przypadku zgłoszeń telefonicznych oraz zapisów w dniu 18 października organizator nie gwarantuje otrzymania świadczeń w pełnym zakresie. (Znaczki wydawane będą w Biurze Oddziału w późniejszym terminie.)
- W ramach wpisowego uczestnicy otrzymają: opis trasy o charakterze krajoznawczym wraz z mapką, pamiątkowy znaczek, poczęstunek, potwierdzenia punktów na OTP lub Siedmiomilowe Buty i potwierdzenia do innych odznak w/g indywidualnych potrzeb.
VI. Opłaty za udział w rajdzie:
Kadra PTTK oraz młodzież szkolna zrzeszona w PTTK (opłacona składka za 2013 rok.) 6,- zł
Członkowie PTTK (opłacona składka za 2013 rok) i młodzież szkolna nie zrzeszona w PTTK 7,- zł
Pozostali 8,- zł
Opiekunowie grup szkolnych, Kół PTTK i SKKT (l opiekun na min. 8 uczestników), są zwolnieni z opłat wpisowego. Opiekunowie ci otrzymują takie same świadczenia, jak uczestnicy.
W przypadku niezgłoszenia się w dniu rajdu wpisowe nie będzie zwracane.
VII. Informacje dodatkowe.
Uczestników rajdu obowiązuje znajomość niniejszego regulaminu, przestrzeganie Karty Turysty, przestrzeganie zasad ruchu drogowego i innych zasad bezpieczeństwa. Uczestnicy nie będą ubezpieczeni przez organizatorów i biorą udział w rajdzie na własną odpowiedzialność. Kierownictwo rajdu nie ponosi odpowiedzialności cywilnej w przypadku szkody powstałej w mieniu, względnie na osobie uczestnika lub z jego winy.
Ostateczna interpretacja mniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie kierownictwu.
Za przejazdy komunikacją na start i powrót uczestnicy płacą sami.
Powrót z Rajdu:
Tramwaj linii 41 – odjazdy: 12:58, 13:28, 13:58, 14:28, 14:58, 15:36
Słonecznej pogody, miłe spędzonych chwil i niezapomnianych wrażeń.
Życzy
Obsługa Rajdu
Zapraszamy na następne imprezy
26 października – Wycieczka śladami św. Faustyny Patronki Łodzi
9 listopada – Rajd 28 Pułku Strzelców Kaniowskich